7 клас

Всесвітня історія

18.02. Всесвітня історія Тема Тематичний контроль за розділом 3. І. Виберіть одну правильну відповідь

1. Реконкіста - це

А. Звільнення арабами території Іспанії від інших народів

Б. Спільна угода між арабами та іспанцями та розподіл Іспанії на сфери впливу

В. Процес звільнення території Іспанії від арабів (маврів)

2. Об'єднання Іспанії із окремих королівств в одну державу було здійснено:

А. 1492 р. Фердинандом Арагонським і Ізабеллою Кастильською

Б. 1499 р. Ізабеллою Кастильською і Фердинандом Ліонським

В. 1441 р. арабами

3. Хронологічні рамки Столітньої війни

а) 1337-1453 рр. б) 1353-1437 рр. в)1337-1492 р.

4. Який король і коли підписав "Велику хартію вольностей"

А. Річард І Левове Серце, 1187 р.

Б.Вільгельм І Завойовник, 1085 р.

В. Іоанн Безземельний , 1215 р.

5. Хронологічні межі і учасники "Війни троянд"

А. 1455-1485 рр. між Ланкастерами і Йорками

Б. 1265-1295 рр. між Пантагенетами і Ланкастерами

В. 1455-1485 рр. між Ланкастерам і Тюдорами

6. Священна Римська імперія була утворена

А. Оттоном І, 962 р. Б. Оттоном ІІ, 969 р. В. Леопольдом І

7. "Орлеанська діва" - це

А. Анна Ярославівна В. Ізабелла Кастильська Г. Жанна Д'Арк

8. "Оттонівське відродження" - це

А. Період в Священній Римській імперії

ІІ. Встановіть відповідність між королями і їх політичною діяльністю

Англія Філіп І Втратив багато володінь, скликав перший парламент 1265 р,

Іоанн Безземельний Нічого не зробив для країни,, прагнув лише слави і часто воював лише за власні інтереси

Філіп ІV Красивий Розширив території, приєднав Шампань, Наварру, Фландрію, створив податкову систему

Франція Вільгельм І Завойовник Припинив свавілля феодалів і продовжував політику свого батька.

Людовік VI Здійснив об'єднання країни, хоча був норманом і його нащадки встановили династію Плантагенетів

Річард І Левове Серце Належав до династії Ярославичів, почав зміцнення і розширення країни

ІІІ. А. Встановіть відповідність між війнами і їх характеристиками

Столітня війна Між династіями Ланкастерів і Йорків в Англії

Тривала 116 р.

Кульмінацією була перемога під Орлеаном

"Війна троянд" Тривала 30 р.

Перемогли Тюдори.

Між Ангією і Францією

Б. Дайте визначення поняттям

Хартія - це ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Династія - це -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Унія - це---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VI. Розкрийте цінність "Великої хартії вольностей"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

28.01.2021р.  Тема. Італійські торговельні республіки. Утворення королівства Іспанія. Словникова робота Республіка - форма державного правління, коли верховні органи влади обираються на певний термін. Гвельфи - прихильники пап у їхній боротьбі проти німецьких імператорів.

Гібеліни - прихильники німецьких імператорів у їхній боротьбі проти пап.

3. Робота з історичним джерелом.

ХІ ст. Із «Загальної хронічки Іспанії» про звільнення від арабів міста Толедо (1085 р.)

Цього (1085-го) року зібрав Альфонс велике військо... й розпочав облогу міста. Маври добре укріпили Толедо, яке було окільцьоване стінами й надійно захищене річкою Тахо. Але зібралося в Толедо надто багато людей, і вичерпалися його припаси, й довелося маврам здати місто королю Альфонсу...

І звернулися маври до короля з проханням, щоб він залишив їх у місті і щоб зберегли вони свої будинки... та все те, чим володіють. І король Альфонс дозволив їм проживати у місті... і велів, щоб маври платили ті самі податки, які стягували з них мавританські королі, і до того ж оголосив їм, що головна мечеть має довічно належати маврам.

Такою була угода, що її уклали між собою король Альфонс і маври після завоювання Толедо.

Запитання:

• Від кого звільняли місто?

• Яким перед нами постає король Альфонс?

2. Практична робота.

Внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про походи вікінгів, Хрестові походи, Реконкісту, утворення королівства Іспанія, Столітню війну, утворення Священної Римської імперії.

Музичне мистецтво

17.02 Музичне мистецтво Тема Популярні ВІА. Ознайомтесь з відео уроком за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pe-S5WZXwkU МУЗИЧНИЙ ПРОЕКТ «ПОПУЛЯРНІ ВІА» Типологія проекту: індивідуальний, короткотривалий, інформаційний, мистецтвознавчий. Очікуваний результат: буклет.
10.02. 2012р.  Тема Популярна пісня. Слухання пісні за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wXTJBr9tt8Q Аналіз музичного твору. 
Проект "Улюблені популярні пісні"   

ПЛАН СТВОРЕННЯ ПРОЕКТУ:                                                                                             

Об'єднайтеся з друзями у групи.

1. Дізнайтеся, які композиції гурту «The Beatles» є найпопулярнішими серед учнів класу, провівши опитування, та складіть список цих пісень.2. Знайдіть вибрані композиції у мережі Інтернет та збережіть їх у форматі мрЗ в окрему папку на комп'ютері.3. Розподіліть музичні композиції за ступенем популярності або за алфавітом.4. Зробіть обкладинку диска, приклеївши на титульній сторінці фото гурту, на зворотній стороні запишіть зміст диска.

07.12.2020 р. Музичне мистецтво. Тема Танцювальна етнічна та популярна музика. Розучування пісні "Здрастуй світ" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HW0WYfwjAmM

14.12.2020 р.  Тема Сторінками Євробачення. Розучуємо пісню на Новий рік за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jFO1FnNRlEc file:///C:/Users/User/Downloads/З Новим роком усіх (караоке).mp4

Історія України

07.12.2020 р. Історія України. Тема Передумови політичного дроблення Київської держави. Ознайомитись п. 20 Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=k-H6cdzS78Y. Визначте причини та передумови дроблення Русі-України. Назвіть князівства, які утворились внаслідок дробленняя. Виконайте завдання та надішліть відповідь у вайбер (приват)

 14.12.2020 Р. Тема Київське, Переяславське та Чернігівське Князівства в середині XII - п.п. ХІІ ст. Ознайомитись п.21. Опрацюйте історичний документ та виконайте завдання до нього. Документи розповідають

Літопис про погром Києва дружиною Андрія Боголюбського (1169 р.

«І грабували вони два дні увесь город - Поділля, і Гору, і монастирі, і Софію, і Десятинну Богородицю. І не було помилування нікому і нізвідки: церкви горіли, християн убивали, а других в'язали, жінок вели в полон, силоміць розлучуючи із мужами їхніми. Діти ридали, дивлячись на матерів своїх. І взяли вони майна без рахунку, і церкви оголили від ікон, і книг, і риз, і дзвони познімали... і всі святині були забрані. Запалений був навіть монастир Печерський... І був у Києві серед усіх людей стогін, і туга, і скорбота невтишима, і сльози безперестанні».

Запитання до документа

1. Із якою метою був здійснений такий погром міста?

2. Чому в церквах було забрано ікони, книги, ризи, дзвони, святині?

Заповніть таблицю   Діяльність князя Ярослава Осмомисла

Характерис-тика Ярослав Осмомисл

Роки князювання

Внутрішня політика

Зовнішня політика

Історичне значення діяльності

Оцінка діяльності сучасниками та нащадками

Образотворче мистецтво


03.09.2020 р. Тема Мистецтво  навколо нас. Практична робота "Літні спогади"  Підручник ст.6 Виконану роботу сфотографуфати та надіслати у вайбер (приват)

10.09.2020 р. Тема Архітектура, Види архітектури. Практична робота "Альтанка" Підручник ст.24  Виконану роботу сфотографуфати та надіслати у вайбер (приват)

17.09.2020 р. Тема  Особливості ппобудови інтер'єру. Спостереження за побудовою інтер'єру.

24.09.2020 р.  Тема  Малювання екстер'єру. Практична робота "Старовинний замок" Підручник ст.40  Виконану роботу сфотографуфати та надіслати у вайбер (приват)

01.10.2020 р   Тема Перспектива вулиць. Зробити аналіз колориту вулиці.

08.10.2020 р. Тема   Продовження. Перспектива вулиць. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TdHkl9LlD3s  Практична робота "Вулиця мого міста" Підручник ст.48  Виконану роботу сфотографуфати та надіслати у вайбер (приват)

15.10.2020 р. Тема Містобудування. Архітектура історичного міста. Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9-Mo1h1zXa4. Продумати колірне вирішення власної роботи.

22.10.2020 р.  Тема  Продовження. Містобудування. Архітектура історичного міста. Практична робота "Середньовічний замок" Підручник ст.58  Виконану роботу сфотографуфати та надіслати у вайбер (приват)

05.11.2020 р.  Тема  Містобудування. Узагальнення теми "Архітектура". Виконати завдання за посиланням та надіслати у вайбер (приват). 

https://drive.google.com/file/d/1fuVoD_P7lkybgNI0sbSBwUKc_kb1eGVQ/view?usp=sharing

12.11.2020 р.  Тема Монументальне мистецтво. Вітраж. Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ghTWDLkSSHw. Спостереження за колірним вирішенням монументального мистецтва.

19.11.2020 р.  Тема Продовження. Монументальне мистецтво. Вітраж. Практична робота "Квіти" Підручник ст. 74. Виконану роботу сфотографуфати та надіслати у вайбер (приват)

26.11.2020 р.  Тема Монументальне мистецтво. Мозаїка. Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/results Аналіз геометричних форм предметів.

03.12.2020 р. Тема  Продовження. Монументальне мистецтво. Мозаїка. Практична робота імітація мозаїки  "Метелик" Підручник ст. 74. Виконану роботу сфотографуфати та надіслати у вайбер (приват)

28.01.2021р. Тема Промисловий дизайн. Ознайомитись з відео уроком за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VgzLSVe4ddc Проаналізувати речі домашнього вжитку щодо їх трансформації.

18.02. Тема Дизайн просторового серидовища Ознайомтесь з відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xZCEIkHNeIc Створити, або намалювати ландшафтний макет ст. підручника 138-143.



Трудове навчання

Прочитати ₴ - 11, повторити ₴ - 10. Вивчити правила з ОП на стор. 79.


© 2020 Григорівська філія, 55420, Миколаївська область, Братський район, с.Григорівка, вул. Степова, 11
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати