9 клас

Правознавство

17.02.  Тема Неповнолітні , як учасники сімейних правовідносин (продовження) . Ознайомитись П.17. виконайте завдання 1.Про що нам говорять ці прислів'я?

2.Чому для людини так важливо мати сім'ю?

У дружній родині і в холод тепло.

У своєму домі і стіни допомагають.

Дерево тримається корінням, а людина сім'єю.

Випишіть із наведеного переліку особисті немайнові та майнові права.

Особисті немайнові права                                                                      Особисті майнові права

1. Спільно вирішувати найважливіші питання сімї

2. Мати майно набуте за час шлюбу на підставі дарування.

3. Обирати прізвище у шлюбі

4. Мати автомобіль, отриманий одним із подружжя за час шлюбу в порядку успадкування. По можливості перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mTPaTwA6aXA

10.02.  Тема Неповнолітні, як учасники сімейних правовідносин. Ознайомитись П 17. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cINis4FFeUg&t=20s .Заповніть таблицю 

                                          «Основні функції сучасної сім'ї»

Назва функції                                                        Зміст 

 «Обери позицію»

«Мої наміри відносно майбутньої сім'ї»

 я не планую створювати сім'ю

 я за сім'ю з весіллям

 я за сім'ю, але без весілля

 я не визначився/визначилась

 власна відповідь

Написати твір - роздум : « Сім'я - ось, що найважливіше, ось, що змушує битися моє серце» (Філіппа Грегорі)

Всесвітня історія

16.02 Тема Австро - Угорщина - дуалістична монархія. Ознайомитись П18. Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=rFWiQPFwE58 Виконайте завдання • Назвіть дату та причини утворення Австро-Угорської імперії?

• Який був національний склад австро-угорської імперії?

• Чи міг дуалізм влади розв'язати проблеми внутрішньої політики?

• Визначте головні причини російсько-турецької війни 1877 - 1878 рр. 

 Творче завдання: підготуйтеся до бесіди за темою «Роль звичайної людини в міжнародних відносинах».

09.02 Тема «Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905-1907 рр. Опрацювати П.22 Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dVflQ9BwAJg .Основні дати та події: 1860-1870-і роки - «великі реформи» Олександра II;

1877-1878 рр. - російсько-турецька війна;

1905-1907 рр. - революція в Росії;

1906 р. - столипінська реформа.

ЗАповніть таблицю «Великі реформи» Олександра II

Рік Назва реформи Зміст реформи

• Ознайомтеся з уривком з листа Миколи II та зробіть висновок про причину, яка спонукала царя до проведення реформ.

«...Належало обрати один з двох шляхів - призначити енергійну військову людину й спробувати за будь-яку ціну придушити крамолу. Є й інший шлях - надання громадянських прав населенню, свободи слова, друку, зібрань, спілок тощо. ...Єдина втіха, що така воля Божа й що це тяжке рішення виведе дорогу Росію з того нестерпного, хаотичного стану, у якому вона перебуває майже рік».

Історія України

18.02. Тема Національне відродження кримських татар. Ознайомтесь з відео уроком за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UzdObJwKtxw - Символом національного відродження для кримського населення став Ісмаїл Гаспринський. Його слова «Єдність в думках, мові, справах» і зараз є провідними для кримсько- татарського народу. Опрацюйте відео ролик, та напишіть про діяльність Гаспринського за таким планом: https://www.youtube.com/watch?v=wvZ8Os4Y-xQ- Видавнича діяльність- Політична діяльність- Літературна діяльність- Освітня діяльність

28.01.2021.Тема. Модернізація промисловості та сільського господарства

· Опрацювати § 16-17 підручника.

· Робота з історичним джерелом (с. 135 підручника).

  • Пригадайте, що таке промисловий переворот?
  • Уважно прочитайте фрагмент джерела.
  • Про які ознаки промислового перевороту йдеться?
  • Як у зв'язку з промисловим переворотом змінилося сільське господарство?
  • Чому для характеристики явищ і процесів , про які йдеться у фрагменті джерела, використовуємо термін «модернізація»?
  • ·  Робота з підручником. (с. 141 - 142 підручника).

    • Уважно прочитайте текст підручника та виконайте завдання.
    • Доповніть речення:
    • Зростання чисельності міського населення і його питомої ваги в усьому населенні - це ... 

    · У соціальній структурі більшої уваги набували групи... 

    • Вільнонаймані промислові робітники - це ... 
    • Основним джерелом поповнення пролетаріату було ... 
    • Соціальний прошарок, що складається з осіб, які займаються творчою розумовою діяльністю і для яких вона є джерелом існування ... 
    • Нова еліта, що була представлена здебільшого іноземцями - це ... 
    • Найчисельніша верства населення ... 
    • Спробуйте скласти соціальну піраміду українського населення другої половини ХІХ ст.
    • Підготувати повідомлення «Українські підприємці ХІХ ст.»


                                     Мистецтво


01.09.2020 р. Тема Стилі, стилі, стилі. Опрацювати ст. 6-9. Розучування пісні "Все буде добре"  мінус за поссиланням https://b-track.com/track/%D0%BE%D0%BA%D0%B5%D0%B0%D0%BD-%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%B7%D0%B8-%D0%B2%D1%81%D0%B5-%D0%B1%D1%83%D0%B4%D0%B5-%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5-17622 текст пісні ст.14.

08.09.2020 р. Тема Стилі, стилі, стилі. Ознайомитись ст.10-14. Виконати практичне завдання. Створіть закладку із зображенням творів мистецтва різних стилів сфотографуйте та надішліть у вайбер (приват)

15.09.2020 р. Тема Імпресіонізм. Переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1i7dJ9GcrCb7VMRyxCnCPXXU7hL6wL3cw/view?usp=sharing . Схарактеризуйте творчість митця, який найбільше вас зацікавив. Поясніть, чим саме він привернув увагу, і напишіть про зміст і техніку його творів. Відповідь надішліть у вайбер. (приват)

22.09.2020 р. Тема Постімпресіонізм. Ознайомитись ст.18-22. Поцікавтеся фільмами про художників постімпресіоністів. Перегляньте філм за посиланням та зробіть рецензію до нього.  (приват) https://www.youtube.com/watch?v=6-x2mKJ7  Рецензію надішліть у вайбер. (приват)

29.09.2020 р. Тема Краса миті, що вислиза. Опрацювати ст. 23-29. Виконайте завдання за посиланням https://drive.google.com/file/d/1o1_iec0SvSRh6E2MJIVUqg6H6Dk8B_Ug/view?usp=sharing. Роботу сфотографуйте та надішліть у вайбер (приват)

29.09.2020 р. Тема Модерн: декоративна вишуканість образів. Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oo-zWr6y91k Дослідіть, як виявився стиль модерн в українському мистецтві. Відповідь надішліть у вайбер (приват)

06.10.2020 р. Тема  Модерн: декоративна вишуканість образів. Створіть ескіз вітража в стилі модерн. Роботу сфотографуйте та надішліть у вайбер (приват)

13.10.2020 р. Тема  Модернізм- у пошуках нового: зламані стереотипи. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=EDQ00fe3ZiE  Дослідіть творчість одного з митців модернізму.

20.10.2020 р. Тема Модернізм- у пошуках нового: зламані стереотипи. Опрацювати ст.42-48. Підготувати повідомлення про Казимира Малевича, та надіслати у вайбер (приват).

03.11.2020 р. Тема Модернізм- у пошуках нового: зламані стереотипи. Опрацювати ст.49-55. Намалювати образи тварин на основі кубічного принципу. Малюнки сфотографуйте та надішліть у вайбер (приват).

10.11.2020 р. Тема Модернізм: у пошуках гармонії та краси. Опрацювати ст. 56-63. Розучування пісні "Щедрик" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-jWO1w37kgU

17.11.2020 р. Тема Модернізм: у пошуках гармонії та краси. Опрацювати ст. 64-67. Виконати практине завдання ст.67 та надішліть відповідь у вайбер (приват)

24.11.2020 р. Тема Епоха постмодернізму.  Опрацювати ст.68-74. Поцікавтеся різноманітними проявами мистецтва постімпресіонізму. Зробіть власні добірки творів та надішліть у вайбер (приват)

01.12.2020 р. Тема Епоха постмодернізму.  Опрацювати ст. 74-79. Розучування пісні "З НОВИМ роком" (АВВА) за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=U2ox-gEq7fw(+)  за посиланням https://backingtrackx.com/minusovka/1417/abba/happy_new_year.html (-) слова пісні ст. 80.

08.12.2020 р.  Тема  Тема Епоха постмодернізму.  Дослідіть історію розвитку електронної музики, визначте її основні віхи та визначних представників. Відповідь надішліть у вайбер (приват)

09.02. 2021 р. Тема Кінематографічні школи )знайомитись ст.106-111. ПЕрегляньте відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wiP4X2wIxGs Заповніть таблицю Професії у кінематографі

Назва професії          Обов'язки         Представники                    Нагороди 

 Поцікавтеся особливостями інших кінематографічних професій: мультиплікатора, режисера дубляжу, освітлювача, піротехніка і зброяра, механіка знімальної техніки, техніка цифрової кінозйомки тощо. Доповніть власну таблицю знайденою інформацією

16.02. Тема Кінематографічні школи Перегляньте фрагменти з фільмів за посиланнями з фільму «Леон» https://www.youtube.com/watch?v=LzSFzDx54UM, відеофрагменту Волта Діснея «Пароплавчик Віллі» https://www.youtube.com/watch?v=hxf-UHuGobI Підготуйте слайд-шоу «Мій улюблений актор/актриса»

Основи здоров'я

Прочитати ₴ - 12, скласти концептуальну карту своєї особистості
за зразком на стор. 91 (мал. 25)
Інформатика

04.12.2020

Тема. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширенні фільтри.

Завдання. За можливості перегляньте відео за посиланням. Виконайте завдання. 

Наберіть таблицю за зразком. Виконайте завдання наведені нижче.
Завдання 1. Використовуючи засіб "Створити фільтр" знайдіть такі відомості: Дані про хлопців із зеленими або сірими очима, які займаються музикою. Результати впорядкуйтеза зростанням за полем Прізвище.

Завдання 2. Дані про дівчат, які займаються танцями або музикою, віком від 12 до14 років. Впорядкуйте за зростанням за полем Вік.

18.12.2020р.

Тема. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів

Завдання. Ознайомитися з матеріалом поданим нижче, виконайте проект "Температура повітря".

Перелік завдань для виконання індивідуальних і групових навчальних проектів

(звіт подавати і текстовим документом з порівняльними таблицями й діаграмами, і презентацією).

Критерії оцінювання виконання завдання

  • Усвідомлено умову завдання, розпочато виконання завдання, визначено дані необхідні для розв'язання задачі - 1 бал.
  • Сформульовано критерії відбору даних для пошуку - вказано URL-адреси однієї або кількох пошукових служб, URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані - 2 бали.
  • Правильно вказано ключові слова для пошуку потрібних відомостей - 1 бал.
  • Правильно обрано засоби для розв'язування завдання та подання даних - правильно вказано програмне забезпечення, яким користувався учень - 1 бал.
  • Створено електронну таблицю для даних - 3 бали.
  • Визначено оптимальну кількість слайдів та доцільне розташування інформації - 2 бали.
  • Правильно зроблено й обґрунтовано висновки та рекомендації щодо поставленої задачі - 2 бали.

Критерії аналізу підсумкових документів

(по 3 бали за кожний пункт)

  • документ структуровано з метою підвищення переконливості висновків: правильний зміст і чітка, логічна структура;
  • потрібні дані подано у вигляді, легкому для сприйняття й аналізу;
  • вдало підібрано елементи оформлення (шрифт, тло, графіка), слайди презентації не перевантажено матеріалом);
  • враховано призначення документа, у тому числі мова, грамотність, логічність побудови.
© 2020 Григорівська філія, 55420, Миколаївська область, Братський район, с.Григорівка, вул. Степова, 11
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати