8 клас.

Всесвітня історія

17.02. Тема Велич та присмерк Османської імперії. Ознайомитись П 31 ПЕрегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=j2y52V6LDh0 Виконайте завдання 1. Назвіть титул верховного правителя держави Османа.

2. Якими повноваженнями був наділений турецький султан?

3. Назвіть основні категорії суспільства Османської імперії.

4. Якими були права та обов'язки кіннотників імперії?

5. Назвіть категорії населення, які сплачували податки.

6. Охарактеризуйте становище немусульманських верств населення.

7. Складіть схему державного управління імперії.

. Співвіднесіть терміни та поняття.

а) Султан 1) болгарські та сербські партизани

б) Гайдуки 2) глава держави імперія Османа

в) Яничари 3) воїни-добровольці, що служили тільки за військову здобич

г) Башибузуки 4) привілейована піхота в турецькій армії

. Співвіднесіть дати та події.

а) 1453 р 1) облога Відня

б) 1526 р. 2) битва при Лепанто

в) 1529 р 3) узяття Константинополя

г) 1571 р. 4) розгром турків під Віднем

д) 1683 р. 5) битва при Могачі, перемога турецьких військ

10.02. Тема Тематичний контроль за розділом 3. 

І рівень (0,5 бала)

1. Під владою, якої держави перебували Нідерланди в середині

XVІ століття ?

а) Франції б) Італії

в) Англії г) Іспанії

2 . Яку назву мав союз семи північних провінцій Нідерландів ?

а) Нідерландська унія б) Утрехтська унія

в) Лейденська унія г) Голландський союз

3. Тридцятилітня війна тривала :

а) з 1618 по1648 рр. б) з 1628 по1658 рр.

в) з 1638 по1668 рр. г) з 1648 по1678 рр.

4. Правління, якого монарха називають «золотою добою»

Англії?

а) Марії Тюдор б) Генріха VIII в) Єлизавети І г) Якова І

5. Англійський пірат, якого підтримувала королева Англії ?

а) Френсіс Купер б) Ван де Бург

в) Френсіс Дрейк г) Генріх Завойовник

6. Як перекладається назва Нідерланди?

а) Низові землі б) Країна біля моря

в) Верхні землі г) Багаті землі

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення термінів:

Абсолютна монархія - це ____________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Про кого йдеться:

«Іспанський аристократ. За наказом свого короля жорстоко приборкував непокірні території в Нідерландах: горіли багаття інквізиції, уздовж доріг стояли шибениці».

9.Хто зображений на малюнку? file:///C:/Users/Ivan/Pictures/1200px-Elizabeth_I_in_Parliament_Robes.jpg

_______________________________

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Запишіть назву явища, яке мало місце з кінця ХV ст. в Англії.

«Ваші вівці, зазвичай такі покірні, задоволені малим, тепер стали такими ненажерливими і неприборканими, що поїдають навіть людей. Саме в усіх тих частинах королівства, де здобувається більш тонка шерсть, знатні люди не задовольняються щорічними доходами, які зазвичай надходили від маєтків та їхніх предків. У своїх маєтках вони не залишають нічого для ріллі, відводять все під пасовища, зносять будинки, руйнують міста...»

____________________________________________________________________

11. Установіть відповідність між описом та особистістю.

1) англійський король, який проголосив себе главою

англіканської церкви а) Герцог Альба

2) іспанський намісник у Нідерландах б) Гаспар де Коліньї

3) глава табору гугенотів у Франції, який загинув у Варфоломіївську ніч в) Філіпп ІІ

4) іспанський король, що збирав великі податки з Нідерландів г) Генріх VIII

1.____ 2.____ 3.____ 4.____

IV рівень (3 бала)

12. Чому європейські країни прагнули підтримувати «систему політичної рівноваги»? Як їм вдалось це робити?

Історія України

16.02. Історія України Тема Наш край наприкінці 50 -х років XVII - на початку XVIII століть Підготувати повідомлення про життя, побут, звичаї, традиції мешканців рідного краю в цей період.

09.02. Тема Пилип Орлик та його конституція. Ознайомитись ст. 191-193. Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hNcGUD-cfdY . Проаналізуйте Конституцію Пилипа Орлика за таким планом:

1) релігія;

2) територія;

3) управління;

4) судочинство;

5) військо;

6) міжнародні відносини;

7) становище народу.2.

 Порівняти Конституцію П. Орлика із сучасною Конституцією України.

12.02. Тема Музичне і театральне мистецтво стилю бароко https://www.youtube.com/watch?v=3mdhl_CAGb0 Створити власний диск "Музика бароко"

Тема. Практична робота № 7 "Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду"

Тема. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.
Завдання. Створити відео з переходами та спецефектами на тему: "Замки України"

Тема. Виконання індивідуальних та колективних проєктів.
Завдання:створити сайт на довільну тематику та надіслати на електронну адресу gulijolena@gmail.com

Трудове навчання

03.12.2020 р

Прочитати ₴ -10, виконати у зошитах тестове завдання на стор. 92-94.

Основи здоров'я

04.12.2020 р
Повторити ₴ -9, виконати у зошитах завдання на стор. 68.

                      ТРУДОВЕ  НАВЧАННЯ

28.01.2021 р

Тема. Стилі в одязі. Види підліткового одягу. 

Дом. завдання: прочитати стор. 138-146, переглянути відео за посиланням

https://youtu.be/tfqyf0aEJlc


© 2020 Григорівська філія, 55420, Миколаївська область, Братський район, с.Григорівка, вул. Степова, 11
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати